حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

امام زمان (عج) صاحب کشور ماست

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ با اشاره به شیوع بیماری کرونا فرمودند: «از خدای متعال میخواهیم که این سال را سال پیروزی‌های بزرگ قرار بدهد و به حضرت بقیّةالله (ارواحنا فداه) که ناخدای این کشتی او است، عرض میکنیم که کشورِ خودش را به ساحل نجات برساند، مردم مؤمن ایران را حمایت کند، کمک کند.»
به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، 
گفتاری از آیت الله محمدعلی جاودان درباره توسل به امام زمان (عج) و دعای ایشان برای مردم ایران را منتشر می‌کند. نسخه ویدئویی این پیام در مجله اینترنتی نگار منتشر شده است.


 بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم وَالحَمدُلِلّهِ رَبِّ‌ العالَمین وَ صَلَّی‌اللّهُ عَلی سَیّدِنا مُحَمَّدٍوَ‌آلِهِ الطَّیِّبینَ الطاهرین. این نعمت شاید فقط شامل حال مردم کشور ما باشد. البته کشورهای دیگری هم هستند که شیعه‌ فراوان دارند، اما اگر بخواهیم بگوییم که یک کشوری مال امام زمان هست و ایشان صاحب آن کشورند، آن کشور ما هستیم. یعنی بیشتر از همه جا ایشان صاحب کشور ما هستند. انواعی از بلاها چه از طرف دشمن و چه از طرف بلایای طبیعی برای کشور ما پیش آمده، اما حل شده است و ا‌ن‌شاءاللّه این مشکل کنونی هم حل خواهد شد. و امیدوارم که به‌سرعت و به خیر و عافیت این بلا به عنایت حضرت صاحب‌الزمان از کشور ما دفع بشود. ایشان صاحب این کشورند و سرنوشت این کشور را رقم می‌زنند. البته ما یک وقت‌هایی کوتاهی می‌کنیم و چوب کوتاهی‌های خودمان را هم می‌خوریم، ولی امام زمان صاحب کشور ما هستند و از ایشان انتظار داریم. و ایشان آ‌ن‌قدر بزرگ هستند که می‌توانند برای مردم ایران و کشورهای شیعه‌ی دیگر مثل عراق یا افغانستان دعا کنند تا بلا از این کشورها دور بشود. ان‌شاءالله که سال خوب و باسعادت و با خوشبختی و با راحتی و با خوشی بر ما بگذرد. و امیدواریم که ایشان یک چنین مرحمتی را در حق ما انجام بدهند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۸
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

امام خامنه ای

رهبر انقلاب

مهدویت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی