حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

۱۴۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تصویری که پیش رو دارید، به صورت تصادفی در اختیار خبرنگار حماسه و مقاومت قرار گرفته است. این نما هیچ شرح خاصی ندارد الا این که...
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، از قضای روزگار در اختیار خبرنگار حماسه و مقاومت قرار گرفته است. این نما هیچ شرح خاصی ندارد الا این که در حدفاصل سال 1358 تا 1360 به ثبت رسیده است. یعنی پبش از سوءقصد به جان ایشان و نایل شدن به افتخار «جانبازی».همین.

عکسی منتشر نشده از «آقا»
 منبع : http://www.mashreghnews.ir/fa/news/355116
۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۱:۴۷
  • ۴۶۱ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

    پاسدارانی که در کنار ایشان دیده می شوند، نیروهای «گردان دوم از پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه)» هستند که در آن زمان مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.
    به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تصویری که پیش رو دارید، در حدفاصل سال 1359 تا 1360 ، در یکی از راهروهای ساختمان سابق «مجلس شورای اسلامی» به ثبت رسیده است. پاسدارانی که در کنار ایشان دیده می شوند، احتمالا نیروهای «گردان دوم از پادگان ولی عصر(صلوات الله علیه)» هستند که در آن زمان مسئولیت حفاظت از مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

    عکسی منتشر نشده از «آقا» قبل از جانبازی

     منبع : http://www.mashreghnews.ir/fa/news/372831

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۸
  • ۴۷۳ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    دیپلماسی با صدای موسیقی؛
    دولت‌مردان آمریکا باور دارند که مردم با گوش دادن به موسیقی‌ رپ، راک و جاز، آمریکایی‌ها را در کنار خود می‌بینند و این یعنی تبادل فرهنگی که کالایی بی‌بدیل است و هیچ همتایی ندارد. دیپلماسی موسیقی آمریکا، شوروی را به زانو در آورد. کوبای امروز را تسلیم کرد و فردا نوبت ایران است تا «یانی»، موسیقی‌دان مشهور را دریابد.
    گروه جنگ نرم مشرق- چندی پیش در اخبار آمده بود که یانی کریسومالیس، آهنگ‌ساز معروف یونانی‌الاصل و ساکن قدیمی آمریکا، پس از پایان عزاداری‌های محرم و صفر، برای اجرای کنسرت در تهران و کیش به ایران خواهد آمد.

    ایالات متحده از دوران جنگ سرد با شوروی، دیپلماسی فرهنگی را به اجرا در آورده و پس از یازده سپتامبر نیز به منظور افزایش فهم و درک بین آمریکا و دنیای عرب- اسلام، به دیپلماسی فرهنگی خود شدت بیشتری بخشیده است. یکی از ارکان دیپلماسی فرهنگی ترویج انواع موسیقی از آمریکا به دیگر کشورهای جهان می‎‌باشد. آنها با بازکردن درب فرهنگ و سبک زندگی غربی به روی هنرمندان و شهروندان دیگر کشورها سعی بر تاثیرگذاری آنها برای اشاعه فرهنگ لیبرالی دارند زیرا معتقدند موسیقی بطور تاثیرگذاری حتی از ادبیات نیز نیرومندتر است.

    خوانندگان رپ کوبایی چطور در دام توطئه آمریکا افتادند؟ // در حال ویرایش

    دیپلماسی موسیقی، عملیاتی که در کوبا نیز جواب داد
    ۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۱:۳۶
  • ۵۷۴ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *


    این روزها، در حالی که مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 5+1 به مراحل حساسی رسیده است و حریف خواسته نهایی خود مبنی بر توقف کامل فعالیت اتمی جمهوری اسلامی ایران را پنهان نمی‌کند، کسانی در داخل کشور دقیقاً همان هدف نهایی دشمن را به تکرار نشسته‌اند. این افراد که حریف با بهره‌گیری از شگرد «درشت نمایی ریزها» اصرار به گنده‌گویی درباره آنها دارد، سال گذشته نیز در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای همان خواسته اعلام شده 5+1 را بر زبان و قلم آورده بودند که صد البته با بی‌اعتنایی مردم و مسئولان نظام روبرو شده بود. نگارنده سال گذشته (30 بهمن ماه 92) طی یادداشتی در کیهان تحت عنوان «دیکته‌دشمن را ترجمه نکنید»! به نمونه‌هایی از کاربرد دانش هسته‌ای اشاره کرده و آورده بود «تولید برق و انرژی اگرچه یکی از با اهمیت‌ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی هسته‌ای است ولی کاربرد دانش هسته‌ای محدود به تولید انرژی نیست و این فناوری کاربردهای فراوان دیگری نیز دارد که برای پی بردن به آن، کافی است به انبوه سایت‌ها و خروجی اعلام شده مراکز علمی که به آسانی در دسترس همگان است نیم‌نگاهی انداخته شود.»

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۳:۳۶
  • ۴۷۱ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:
    گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است. ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
    #عاشق‌ـمبارزه‌ـ‌باـ‌اسرائیل

    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/28380/C/13930910_0128380.jpg

     
    عاشقان مبارزه با اسرائیل   تصاویر و طرح‌های خود را
    به    info@khamenei.ir     بفرستید ...
    ۲ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۳ ، ۰۱:۰۲
  • ۸۴۴ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

    The conflict between good and evil has existed on the earth since the beginning of life. Therefore, this conflict will persist between the two line of guidance and the line of error - the line of prophets and the line of ignorant tyrants.
    Indeed, victory was achieved for the Islamic message under the leadership of the pure movement and built the civilization of monotheism. Thus, people achieved wonderful successes in knowledge and faith when they followed his bright guidance.
    However, this movement became weak. As a result, a corrupt, ignorant civilization has become active. Accordingly, the movement of Islamic civilizations, has retreated, and during which man has been deprived of living under fairness, justice, and peace. The evil deeds of ignorant civilizations have, again, come back to prevail over man's life. So, the earth had become full of oppression and tyranny to the extent that even the true faithful were about to feel despair and pessimism had not Allah's promise to help and support His great religion prevailed. That which would establish massive justice and put an end to evil and corruption and make great common changes at the hand of the one who will reform people, put the practices of the prophets into effect, and change life according life according to the Qur'an and the purified traditions of the Prophet. He is the one who will guide this community.
    This reformer is named "the Mahdi of this umma", by the Messenger of Allah (s.a.w.), in various narrations and that is a true promise proclaimed by the Qur'an and mentioned by other Divine Books.

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۸
  • ۴۳۴ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    بخش اول فیلم جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران
    حجم: 53.9 مگابایت
    مدت زمان: 09:09
    دانلود

    ________________________________________________________________________________

    بخش دوم فیلم جنجال‌سازی حامیان فتنه و افشاگری‌های شریعتمداری در دانشگاه تهران

    حجم: 36.4 مگابایت
    مدت زمان: 14:39
    دانلود

    ___________________________________________________________________________________

    منبع : http://www.snn.ir/detail/video/375317/202

    http://www.snn.ir/detail/video/375133/202

    ۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۲
  • ۷۱۶ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

     


    همکار سابق مهدی هاشمی در سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، برخی از پیگیری‌های وی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بازگو کرد.
    نیک‌آهنگ کوثر کاریکاتوریست نشریات زنجیره‌ای، در داخل و خارج کشور با مهدی هاشمی در ارتباط نزدیک بود به نحوی که در دوره اصلاحات و در زمان مدیریت مهدی هاشمی بر سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت 90 میلیون تومان از وی گرفت تا سایت این سازمان را راه‌اندازی کند.
    کوثر با اشاره به سخنان مدیر مسئول کیهان در دانشگاه تهران که گفته بود؛ سران فتنه به آمریکا پیشنهاد افزایش تحریم‌ها را داده بودند،  می‌نویسد: من شخصاً در سال 1389، شاهد تلاش حامی موسوی ]مهدی هاشمی[ برای تشدید تحریم‌ها بوده‌ام. اتفاقاً او را زیر سؤال بردم که چطور می‌تواند با وجود اینکه پدرش رئیس مجلس خبرگان و یکی از پایه‌های نظام است، به دنبال ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا برای این کار باشد. درست در همان محدوده زمانی هم یکی از دوستان ایرانی عضو یک اتاق فکر معتبر واشنگتن به من گفت که فرزند رئیس وقت مجلس خبرگان با او تماس گرفته تا عاملی برای انتقال اطلاعات به دولت اوباما علیه احمدی‌نژاد برای اعمال تحریم شود. او هم تعجب کرده بود.
    وی در سایت خودنویس نوشت: با شناخت نسبی از کسانی که به عنوان لابی با این خانواده کار کرده‌اند، می‌توانم مطمئن باشم که با خیلی‌ها تماس گرفته شده است. نمی‌توانم بگویم آیا لابی‌هایی این وسط نقش واقعی هم بازی کرده‌اند یا نه، اما می‌توانم مطمئن باشم که حتماً تلاش بسیار زیادی برای تغییر شرایط به نفع ]...[ و شرکایش انجام شده است. در اواخر مهرماه 1389، چند بار از مهدی هاشمی سؤال کردم که چگونه به دنبال چنین عملی است، به من تأکید کرد که وظایف در خانواده هاشمی تقسیم شده است و اگر پدرش وظیفه‌ای دارد، او وظیفه دیگری دارد و فائزه وظیفه‌ای دیگر. این اولین بار نبود که درباره تقسیم وظایف حرف می‌زد.
    یادآور می‌شود مهدی هاشمی به هنگام فرار از کشور نیز در تماس مداوم با کوثر بود. اما پس از مدتی به دلایل نامعلوم روابط آنها به هم خورد و نیک آهنگ کوثر برخی فایل‌های صوتی مکالمه با مهدی هاشمی را منتشر کرد که ضمن آن مهدی هاشمی از نقش خاص و متفاوت خود در فتنه 88 می‌گوید.

    http://kayhan.ir/

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۳
  • ۳۷۴ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *


    فقط «وارطان» مسیحی نبود که می‌گفت 3 بار به زیارت امام حسین علیه‌السلام در کربلا رفته است. حالا «رزکی جوقی» ایزدی مذهب هم برای زیارت به کربلا آمده است. وارطان را 5 سال پیش- یکی دو شب مانده به عاشورای حسینی در سال 1388- همه در قالب تلویزیون دیدند که پای دیگ نذری ایستاده بود و می‌گریست. آمده بود کمک کند. می‌گفت تا آن روز 3 بار به زیارت کربلا رفته. می‌گفت من حسین(ع) را دوست دارم. می‌گفت و می‌گریست برای حضرت قتیل‌العبرات و اسیرالکربات. 5 سال بعد «رزکی جوقی» (ابواشجان) کُرد و ایزدی مذهب، پای به حرم کربلا گذاشته است. تابلویی بر سر دست دارد. «من ایزدی هستم. جانم فدایت حسین». می‌گوید «اینجا آمده‌ام تا در مصیبت شهادت سرور بشریت شریک شوم. امام علی می‌گوید مردم یا برادر دینی تو هستند یا شریک تو در خلقت. ایزدی‌های موصل مانند شیعیان و سنی‌ها زیر حملات تروریست‌های داعش هستند. دختران و زنان ما قربانیان اصلی تروریست‌ها هستند که به بردگی گرفته می‌شوند و ظالمانه‌ترین جنایت‌ها را برآنها روا می‌دارند. آیت‌الله سیستانی گفت شما به گردن ما حق دارید و ما هیچ گاه شما را فراموش نمی‌کنیم». حالا کلیمی و مسیحی و مسلمان شیعه و سنی زیر خیمه محبت سالار آزادگان به هم رسیده‌اند. معرفت و حریت، آنان و همه آزادگان را به هم می‌رساند.

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۷:۰۲
  • ۴۳۲ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    یادداشت میهمان؛
    دکتر شبیر فیروزیان

     در شماره گذشته، اهمیت مسئله خانواده در حکومت اسلامی و تأثیرات سیاسی آن را مورد بررسی قرار دادیم. نگارنده بر این باور است که خانواده های ایرانی با سه آسیب جدی و مهم روبرو هستند که فراگیری هریک از آنها به تنهایی می تواند حکومت اسلامی را با مشکلات جدی مواجه سازد. این سه آسیب - که هم پوشانی هایی نیز با یکدیگر دارند و ممکن است یکی معلول و دیگری علّت باشد- عبارتند از: «مصرف گرایی، اشرافی گری و راحت طلبی»، «تأثیرات مستقیم ماهواره و فضای مجازی» و «بی تفاوتی نسبت به مطالعه کتاب و کتابخوانی». در ادامه به هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

     «راحت طلبی»، آسیب اصلی خانواده های ایرانی

    شاید بتوان از میان سه آسیبی که پیش از این ذکر شد، «مصرف گرایی، اشرافی گری و راحت طلبی» را مهمترین آسیبی دانست که امروزه خانواده های ما را تهدید می کند. نگارنده عمیقاً باور دارد که: «کَادَ الْفَقْرُ أَنْ یَکُونَ کُفْراً» (الکافی؛ ج‏2؛ ص307)، اما در عین حال معتقد است سرعت فسادآوری «ثروت» بسیار بیشتر از سرعت «فقر» است. اصولاً در شکل گیری هر نهضت اسلامی (از نهضت انبیاء تا نهضت های انقلابی معاصر مانند انقلاب اسلامی ایران)، راحت طلبان و به تعبیر قرآن «مترفین»، در خط مقدم مبارزه سیاسی و فرهنگی با مصلحان و رهبران الهی جامعه بوده اند.

     آیات متعددی از قرآن کریم، این حقیقت را اثبات می کنند؛ اما پیش از بیان آنها لازم است از معنای دقیق «مترف» آگاه شویم؛ علامه طباطبایی می فرمایند: « «اتراف» که مصدر کلمه «مترفین» است به معناى آن است که نعمت، صاحب نعمت را دچار مستى و طغیان کند؛ کسى که نعمت با او چنین کند مى‏گویند او «اتراف» شده؛ یعنى سرگرمى به نعمت آن چنان او را مشغول کرده که از ما وراى نعمت غافل گشته. پس مترف بودن انسان به معناى دل بستگى او به نعمت‏هاى دنیوى است؛ چه آن نعمتهایى که دارد، و چه آنهایى که در طلبش مى‏باشد؛ چه اندکش و چه بسیارش.»(المیزان؛ج19؛ص124)

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۶:۵۸
  • ۴۱۱ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *