حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیت‌الله خزعلی درباره انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان می‌گوید: انتخاب آیت‌الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان نعمت است البته همان مقدار رای که آقای هاشمی آورد برای ما محل بحث است اما خداوند رفع کرد.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله خزعلی: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند هاشمی را برای انتخابات خبرگان پررنگ کنند/ طاهره کلباسی: ساواک همسرم را به دلیل امضای مرجعیت امام زندانی کرد

گروه احزاب خبرگزاری فارس- امین صبحی و مریم عاقلی: وقتی وارد منزل می‌شویم مشغول وضو گرفتن است تا وضو بگیرد و نماز ظهر و عصر را اقامه کند.

آرام آرام وضو می‌گیرد و نماز را شمرده‌ شمرده اقامه می‌کند، حواسش به ما هم هست و می‌گوید خبرنگاران معطل نشوند، ما هم فرصت را غنیمت می‌شماریم و در منزل‌شان نماز را اقامه می‌کنیم.

بیماری قلبی و تنفسی اجازه نمی‌دهد که طولانی مدت روی صندلی بنشیند و از این رو درحالی که در بستر است،‌ به سوالات ما هم جواب می‌دهد.

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی متولد 1304 در بروجرد است؛ وی از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی و عضو سابق شورای نگهبان، عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئول بنیاد بین‌المللی غدیر است.

ایشان که از شاگردان نامی آیت‌الله بروجردی بوده به خاطر امضای مرجعیت حضرت امام خمینی سال‌های قبل از انقلاب را در تبعید و زندان‌های ستم‌شاهی روزگار گذرانده است.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۹
  • ۶۹۳ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    یرکاظمی در گفت‌وگوی مشروح با فارس:
    تیم مذاکره‌کننده با الفاظ بازی نکند/امروز عهد دقیانوس نیست/بر سر منافع ملی نمی‌شود زد و بند سیاسی کرد

    نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره‌کننده بهتر است با الفاظ بازی نکند چون عهد دقیانوس نیست، گفت: بر سر منافع ملی نمی‌شود زد و بند سیاسی کرد.

    خبرگزاری فارس: تیم مذاکره‌کننده با الفاظ بازی نکند/امروز عهد دقیانوس نیست/بر سر منافع ملی نمی‌شود زد و بند سیاسی کرد

    مسعود میرکاظمی نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر عراقچی مبنی بر اینکه ایران بازرسی مدیریت‌شده از مراکز نظامی را پذیرفته است، اظهار داشت: همه ما باید از قانون تبعیت کنیم به خصوص قانون اساسی که شاخص و میزان تعیین عملکرد هر دستگاه، مجموعه و ارگانی است.

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۱
  • ۵۸۵ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
    در مجتمع آیه‌های مشهد صورت گرفت
    رونمایی از «گزاره برگ ملت ایران» با امضای خانواده شهدای هسته‌ای و 17317 حقوقدان/ 6 اصل بنیادین و ضرورت لغو یکجا و همزمان تمام تحریمها

    «گزاره برگ مردمی ملت ایران» برای مذاکرات هسته‌ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده است، با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.

    خبرگزاری فارس: رونمایی از «گزاره برگ ملت ایران» با امضای خانواده شهدای هسته‌ای و 17317 حقوقدان/ 6 اصل بنیادین و ضرورت لغو یکجا و همزمان تمام تحریمها

    به گزارش خبرگزاری فارس، در مراسم تجلیل از خانواده شهدای هسته ای کشور که در مجتمع آیه‌های مشهد برگزار شد، از گزاره برگ مردمی ملت ایران برای مذاکرات هسته ای که خطاب به مردم جهان و تیم مذاکره کننده است، رونمایی شد.
    متن این گزاره برگ مردمی به شرح ذیل است:

    ۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۹
  • ۵۵۲ نمایش
  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *