حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

عبرت نگرفتید

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۵۹ ق.ظ

48-عبرت نگرفتید

 

عبرت نگرفتید

خط ثابت آمریکا از محرم 57 تا محرم 93

(افراطی خواندن "خمینیّون"سپس معامله با "اهل تعامل")

بازخوانی اسناد لانه جاسوسی در عاشورای 1357

سایت (rahimpour.ir) چهل و هشتمین مقاله شفاهی استاد حسن رحیم‌پور را تقدیم می‌کند.

به دلیل تقارن 13 آبان (فتح لانه جاسوسی آمریکا) با عاشورا، به بررسی چند سند از اسناد لانه در عاشورای 57 وتحلیل‌های سرویس جاسوسی آمریکا در مورد انقلاب اسلامی پرداخته است.

این اسناد در دسامبر 1978(پاییز 1357) بخشی از تلاش‌های مشترک آمریکا و رژیم شاه را برای حذف امام و انقلابیون (افراطیون!) از صحنه و انتقال رهبری مردم از امام به جریان‌های میانه‌رو و سازش‌کار (اعم از ملی‌گرا، لیبرال مذهبی و غیرمذهبی، روحانیون سازش‌کار و حتی چپ‌ها) جهت حفظ رژیم شاه و منافع آمریکا را افشاء می‌کند.

پس‌ازآنکه به‌ویژه راهپیمایی عاشورای 57، اقتدار انقلاب اسلامی و پایگاه عظیم و بی‌نظیر امام خمینی و ولایت‌فقیه را تثبیت می‌کند. این اسناد، دستپاچگی و سردرگمی آمریکا، شاه و سیاسیون چپ و راست را در تحلیل صحیح برنامه امام و مردم و به‌ویژه جوانان انقلابی (افراطی) را به‌خوبی نشان می‌دهد.

جالب است که همان سیاست، امروز نیز همچنان در جهت حذف ولایت‌فقیه و انقلابیون صادق (افراطی!) و بالا کشیدن جریان‌های به‌اصطلاح میانه‌رو و شخصیت‌های اهل تعامل و سپس معامله با آنان در قالب‌های جدید ادامه دارد.

اسناد لانه نشان می‌دهد که از عاشورای 57 تا عاشورای 93، خط ثابت آمریکا، تبدیل انقلابیون به سازشکاران، نفوذ میان خواص،"عاقل و میانه‌رو" نامیدن "لیبرالیستها" و "افراطی" خواندن اهلِ مقاومت، تلاش برای کنار زدن "رهبری"، مأیوس یا پشیمان ساختن مردم از مبارزه، وعده‌های توخالی دادن و قاشق خالی به دهانِ مذاکره‌کنندگان فروبردن و مشت چُدَنی در دستکش مخملی و ... است. خواندن اسناد لانه جاسوسی، مایه عبرت دوستان و افشاء دشمنان است.

 

 

 

 

 

منبع : http://rahimpour.ir/?siteid=505&pageid=42823&newsview=57009

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی