حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

من زنده ام...

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ق.ظ
خبرگزاری فارس: با هر ضربه‌ کابل بعثی‌ها به خودم لرزیدم

چند روزی هست که خرید اینترنتی کتاب «من زنده ام» را انجام داده ام ...

اما همچنان منتظر رسیدن کتاب هستم ... انگار هر روز به اندازه ی چند هفته بلندا پیدا کرده ...

این خاصیت انتظاره برای چیزی که دوستش داری...

خیلی علاقه پیدا کردم به مطالعه این کتاب ، قطعا خیلی تاثیر گذاره ، هنوز نخوانده ام ام چشمانم سرشار از اشک شرم شده...

وقتی بخشهایی از این نوشته های آسمانی که به قلم این بانوی زینبی به تحریر درآمده است را داخل فضای مجازی مطالعه کردم بسیار متاثر شدم و همچنان مشتاق و تشنه مطالعه این  کتاب ...

امیدوارم به زودی این کتاب به دستم برسد، با اینکه میدانم شاید ده روزی طول بکشد تا کتاب به دستم برسد، اما آنچنان اسیر این کتاب شدم که طاقتم کم شده...

دعا کنید اشکهایم اجازه مطالعه این کتاب را به من بدهند ، الان که دارم این مطلب را مینویسم چشمانم پر از اشک شده است ، مطالعه خاطرات اسارت بانوان مسلمان شیعه ، یادآور اسارت اسیران خرابه شام است برای ما ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۰
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی