حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

من زنده ام

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳ ق.ظ

با سلام خدمت همه شما بزرگواران و مخاطبان حیات طیبه .

همین چند دقیقه پیش کتاب «من زنده ام» خاطرات دوران اسارت خانم معصومه آباد،بدستم رسید ، نمیدونم چطور بخونمش ، همین که کتاب رو دستم گرفتم بی اختیار چشام پر اشک شد،الان کتاب روبرومه ، همینطور نیگاش میکنم اشک میاد تو چشام،

خدایا چطور بخونمش ،

خیلی سخته حتی خوندنش ،

دل میخواد خاطرات یه دختر 17 ساله رو که افتاده دست مزدورا رو بخونی ، یه تیکشو خوندم میخواستم زار زار بزنم زیر گریه ،

امیدوارم اشکام اجازه خوندن کامل کتاب رو به من بدن .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۷
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

ادبیات مقاومت

من زنده ام

کتاب مقاومت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی