حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات
سخنرانی دکتر جلیلی در همایش "تا مبارزه هست ماهستیم" در دانشگاه تهران 93/9/16

دشمن می خواهد ما را از اصل مبارزه منصرف و منحرف کند

دکتر جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز ۱۶ آذر در همایش تا مبارزه هست ماهستیم در دانشگاه تهران و در جمع دانشجویان حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر جلیلی در ابتدای ورود به دانشگاه تهران در محل تدفین شهدای گمنام حضور یافت و به مقام والای این شهدای بزرگوار ادای احترام نمود.

DSCF3827

دکتر جلیلی سپس با حضور در سالن فردوسی دانشکده ادبیات،  در جمع پرشور دانشجویان  به ایراد سخنرانی پرداخت.

DSCF3838

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد با منطق زور و تزویر در مقابل حقیقت، حقوق، ارزش‌ها و منافع ملت‌ها بایستد اظهار داشت: آنچه تجربه ۳۵ سال قبل نشان می‌دهد این است که در همه صحنه‌ها آنکه پیروز بوده ملت ما بوده است. ملت ما توانسته اراده خود را بر همه تحمیل کند و غرب امروز از اراده ملت ایران که با پیشرفت و تکثیر همراه است نگران است. امروز مستکبرین توانستن ما را نمی توانند مهار کنند می خواهند خواستن ما را مهار کنند.

به گفته وی هدف دشمن منحرف کردن ما از اصل مقاومت، مبارزه و ایستادگی و ایجاد تردید در داشته های ماست. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اولین گزینه دشمن برای ما را گزینه نظامی در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: عزم ما برای مبارزه کلید پیروزی ماست که غرب آن را هدف قرار داده است.

Still1207_00002

وی تاکید کرد: مبارزه همه جانبه غرب علیه ما نشان از قدرت ماست که نشانه ظهور قدرت و تمدنی جدید بر مبنای حقیقت است. گفتمان انقلاب سرمایه ماست که می‌تواند همه استعدادهای ما را از بالقوه به بالفعل برساند و غرب از این موضوع نگران است.

دکتر جلیلی با اشاره به موضوع فتنه ۸۸ و دلیل وقوع حوادث بعد از انتخابات خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ نتیجه ایجاد تردید و پنهان کردن حقیقت در اراده مردم بود.

دکتر جلیلی در ادامه با اشاره به خیانت فتنه گران با ذکر مثالی از بیانیه میر حسین موسوی در ایام فتنه سال ۸۸، گفت: تبدیل فرصت ها به تهدید هدف دشمن است و فتنه در این جهت گام بر می داشت. غیر از انتخابات ، برخی سران فتنه که در حصر هستند ، خواستند بیداری اسلامی را که فرصتی برای انقلاب اسلامی است، همانند حرکتی که در سوریه توسط آمریکا و تروریست ها شکل گرفت، به تهدید علیه انقلاب اسلامی تبدیل کنند. و علاوه بر این پیشرفت علمی کشور در “هوا – فضا” ، که یک افتخار برای انقلاب اسلامی است، توسط یکی از سران فتنه به سخره گرفته می شود و می گوید : (مردم حتی نسبت به سرنوشت کرم ها و لاک پشتی که به فضا فرستادید،حساسند و می خواهند بپرسند نتایج تحقیقات در مورد این حیوانات بی گناه به کجا انجامید)سایت فتنه گر کلمه ۲۹ فروردین ۸۹.

دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن می‌خواست الگوی ایران را در بیداری اسلامی زیر سوال ببرد گفت: باطل السحر حیله استکبار نترسیدن و عدم نگرانی در برابر فشارهاست. امروز باید در سیاست خارجی واقع بین بود و شکست پذیری استکبار یک واقعیت است.

منبع : drjalily.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

دکتر جلیلی

سعید جلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی