حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات



مسلمانان ایالت فلوریدا کلینیک رایگانی ویژه قشر کم درآمد این ایالت راه اندازی کردند.


 

 به گزارش واحد ترجمه ی شبکه ی قرآن و معارف سیما، به نقل از منابع فرانسوی زبان، از آنجا که دسترسی به مراقبت های پزشکی در ایالات متحده ی امریکا، به دلیل هزینه ی بالای آن، حتی برای قشر متوسط اقتصادی، آسان نیست، مسئولین در حال اجرای تحولاتی در نظام سلامت این کشور می باشند اما در این میان، انجمن ها و گروههای مردمی، من جمله مسلمانان نیز برای دسترسی آسان طبقه ی محروم جامعه به مراقبت های پزشکی در تلاشند.

کلینیک «گاردنز» در شهر میامی، واقع در ایالت فلوریدا، از این پس، خدمات خود را به صورت رایگان به قشر کم بضاعت جامعه ارائه می کند. افراد، با هر دین و نژادی، می توانند خدماتی را که را که قادر به پرداخت هزینه ی آن نیستند، در این مکان به طور رایگان دریافت نمایند. داروی بیماران نیز با قیمتی بسیار پایین در اختیار آنان قرار می گیرد.

در این کلینیک با مدیریت دکتر «ظفر قرشی»، یک گروه پزشکی متشکل از 32 مسلمان خیّر، شش روز در هفته فعالیت داشته و روزانه 30 تا 35 بیمار را پذیرش می کنند. همچنین ماهانه یک روز، متخصصانی در حوزه ی اطفال، قلب و عروق و روانپزشکی، جهت مراجعه بیماران، حضور دارند.

پیش از این نیز، پزشکان مسلمان در زمینه ی تسهیل دریافت خدمات پزشکی برای قشر کم در آمد، فعال بوده و با ایجاد مراکزی نظیر این کلینیک در شیکاگو، نیویورک، ممفیس و آلاباما، به وظیفه ی انسانی خود که عمیقا ریشه در عقاید اسلامیشان دارد، عمل کرده اند.




*مترجم: سمیه نوروزی

منبع : http://qurantv.ir/news/unews.aspx?ID=4af52290-9d10-4916-8aeb-8228a8d1c724

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۷
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی