حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات
خبرگزاری فارس: پاسخ حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها کوبنده و در چند ساعت آینده خواهد بود

کارشناس لبنانی مسائل راهبردی در گفت‌‌وگو با فارس:
پاسخ حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها کوبنده و در چند ساعت آینده خواهد بود

کارشناس لبنانی مسائل راهبردی با اشاره به حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» سوریه تاکید کرد پاسخ حزب‌الله «بسیار کوبنده» و «طی چند ساعت آینده» خواهد بود.
خبرگزاری فارس: پاسخ حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها کوبنده و در چند ساعت آینده خواهد بود

«حکم امهز» کارشناس لبنانی مسائل راهبردی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس با اشاره به حمله هوایی عصر یکشنبه بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک «قنیطره» سوریه و شهادت شماری از رزمندگان مقاومت اسلامی، با بیان اینکه مواضع «سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان در مصاحبه با تلویزیون المیادین خشم و عصبانیت صهیونیست‌ها را برانگیخته است، گفت: رسانه‌های عربی و غربی مصاحبه اخیر سید نصر الله را بیانگر توان بالای مقاومت اسلامی در ورود به داخل خاک فلسطین اشغالی و ناکارآمدی گنبد آهنین اسرائیل ارزیابی کردند زیرا حزب الله علاوه بر موشک‌های «فاتح 110» انواع دیگری در اختیار دارد. چنین امری روحیه صهیونیست‌ها را پایین آورده است.

هراس صهیونیست‌ها از مواضع سید نصرالله

وی با بیان اینکه سید حسن نصر الله اخیرا اعلام کرده که جنگ آینده با صهیونیست‌ها در داخل خاک فلسطین اشغالی رخ خواهد داد، افزود: سخن سید نصرالله به معنی این است که مجاهدان مقاومت وارد خاک فلسطین اشغالی شده و ضمن آزاد سازی بسیاری از مناطق، کنترل منطقه «الجلیل» و حتی فراتر از «الجلیل» را به دست خواهند گرفت. لذا این مواضع ترس و وحشت صهیونیست‌ها را برانگیخت. تل‌آویو با حمله هوایی به قنیطره سوریه می‌خواست این پیام را ارسال کند که حزب الله ضعیف‌تر از آن است که عملیاتی را علیه ما انجام دهد.

پاسخ حزب الله بسیار کوبنده خواهد بود

این کارشناس مسائل راهبردی با بیان اینکه «معتقدم که حزب الله بزودی پاسخ این عملیات اسرائیل را خواهد داد»، اظهار داشت: پاسخ حزب الله بسیار کوبنده و طی چند ساعت آینده خواهد بود. زیرا طرف اسرائیلی گمان می‌کند که حزب الله هم اکنون در چند جبهه از جمله در تحولات سوریه و عراق و حتی در داخل لبنان در رویارویی با تکفیری‌ها مشغول است ولی غافل از این است که حزب الله هیچ گاه از جبهه دشمن صهیونیستی غفلت نخواهد شد.

وی افزود: آن گونه بنده اطلاع دارم کادرهای اصلی و فرماندهان نظامی اصلی حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان مستقر هستند و پایگاه‌های خود در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی را ترک نکرده‌اند و حتی اجازه ترک آن پایگاه‌ها را ندارند. نیروهایی که در سوریه مشغول جهادند از نیروهای جدید و غیرکلیدی مقاومت اسلامی هستند.

امهز با بیان اینکه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک قنیطره سوریه بر اساس تحلیل‌های نادرست صورت گرفت، تاکید کرد که این حمله بدون پاسخ نخواهد و گذر زمان این موضوع را ثابت خواهد کرد.

آماده باش حزب الله در مرزهای اسرائیل

وی با اشاره به آماده‌ باش نیروهای حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان، یادآور شد که شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی مرزهای شمال فلسطین اشغالی در حالتی از ترس و وحشت به سر می‌برند و در آستانه ورود به پناهگاه هستند زیرا رزمندگان حزب الله در سایه تحولات جاری همواره در حالت آماده باش به سر می‌برند و هم اکنون حتی تحلیل‌های اسرائیلی نیز تاکید می‌کنند که حمله به قنیطره بی پاسخ نمی‌ماند و لذا اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی شدت گرفت.

تایید خبر شهادت جهاد مغنیه

کارشناس لبنانی مسائل استراتژیک با تایید خبر شهادت «جهاد عماد مغنیه» فرزند شهید عماد مغنیه فرمانده سابق حزب الله لبنان، گفت: بر اساس اطلاعاتی که دستم رسید جهاد مغنیه به همراه شمار دیگری از رزمندگان مقاومت به شهادت رسیدند ولی تا قبل از اعلام نام‌های آنان از سوی حزب الله از اعلام نام آنها معذورم. همه افرادی که در این حمله هوایی شهید شدند از کارشناسان مقاومت بوده و در حال بازدید از منطقه بودند ولی در حال جنگ با طرفی نبودند.

حزب الله لبنان غروب یک‌شنبه (دیروز) با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در جریان حمله هوایی ژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

در بیانیه حزب الله آمده است: شماری از برادران مجاهد در جریان حمله هوایی (عصر امروز) رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده و بزودی نام آنها پس از ابلاغ به خانواده‌های شریفشان اعلام خواهد شد.

بعد از ظهر دیروز یک بالگرد رژیم صهیونیستی دو فروند موشک به منطقه «قنیطره» در خاک سوریه شلیک کرده و تعدادی از افراد حاضر در منطقه را مورد هدف قرار داد. ساعتی بعد اعلام شد که «جهاد مغنیه»، فرزند عماد مغنیه، فرمانده نامدار حزب‌الله در این حمله به شهادت رسیده است. تعداد شهدای حزب‌الله از 7 تا 11 نفر اعلام می‌شود. برخی منابع خبری مدعی‌اند که فرماندهان نظامی ایران هم در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

صهیونیست‌ها مدعی‌اند که جهاد مغنیه و همراهانش در حال نصب سکوی پرتاب موشک در این منطقه بوده‌اند.

منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931028001556

نظرات (۱)

۲۹ دی ۹۳ ، ۱۵:۱۵ چ ش م ا ن ت ظ ا ر
چطور میشه مشکلات جدی تو زندگی کسانی باشه که مقید و دینمندن و با عشق امام زمانشون زندگیشون رو پایه گذاری کردن؟نمیشه دیگه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی