حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه

مَنْ عَمِلَ صَالِحًا مِّن ذَکَرٍ أَوْ أُنثَى وَهُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَاةً طَیِّبَةً وَلَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسَنِ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ «نحل 47»

حیات طیبه
آخرین نظرات

لبیک به ندای امام امت ...

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴ ب.ظ

با سلام خدمت همه عاشورائیان .

توجه دارین که روز عاشورا مختص به یک روز نیست ، بلکه کل یوم عاشورا ، و ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) مختص همه زمان هاست ، اگر با دقت گوش کنید امروز هم میشنوید . بله فقط باید حسین زمانت رو بشناسی .

در روزگار دفاع مقدس آنانی که توان جنگیدن داشتند به جبهه ها رفتند از جانشان گذشتند ، از مال و فرزندانشان گذشتند ، عده ای در خطوط مقدم ، عده ای در پشت خطوط ، عده ای در شهرها و روستاها و...

آنچه میتوانستند در طبق اخلاص گذاشتند برای لبیک به ندای حسین زمانشان .

امروز نیز حسین زمان میفرمایند : این اعتقاد ما است که کرانه‌‌ى باخترى هم مثل غزه باید مسلح بشود. دست قدرت [لازم است‌‌]. کسانى‌‌که علاقه‌‌مند به سرنوشت فلسطینند، اگر میتوانند کارى بکنند، کار این است؛ در آنجا هم باید مردم را مسلح کنند. تنها چیزى که ممکن است از محنت فلسطینى‌‌ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت‌‌نمایى بکنند؛ والا با برخورد رام و مطیع و سازش‌‌کارانه، هیچ کارى به نفع فلسطینى‌‌ها انجام نخواهد گرفت و از خشونت این موجود خشن و خبیث و گرگ‌‌صفت چیزى کاسته نخواهد شد.

در این راستا بنده حقیر قصد دارم انشاءالله برای لبیک به ندای امام امت و آزادی قدس شریف، تمام هزینه ازدواجم رو اختصاص بدهم به  تسلیح کرانه باختری .

از تمام عاشورائیان دعوت میکنم برای لبیک به ندای امام امت به این حرکت پرارزش بپیوندید .

از عاشورائیانی که حتی میتوانند این حرکت را رسانه ای کنند تقاضا میکنم تا در یک اقدام رسانه ای و ارزشمند تمام هزینه ازدواج خودشان را به تسلیح کرانه باختری اختصاص بدهند بلکه این حرکت گسترده تر شود

عاشورائیان !  لبیک یا حسین .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۱۶
* فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *

نظرات (۱)

سلام
اجرکم الله
اگه موافق باشید همدیگر را به جمع همسنگران خود بیفزاییم...!
اگه موافق بودی مارو با"راه شهدا" لینک کن...
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی